טיפים לבניית אתר תדמית

החלטתם להקים אתר תדמית עבור העסק שלכם? לפניכם כל הדברים שחשוב לשים לב אליהם

כיום כמעט כל עסק בעולם מבין את החשיבות הגדולה שבהקמת אתר תדמית. אתר תדמית הוא מעין חלון הראווה לעסק שלכם. מטרתו היא לקדם את המכירה של המוצרים או השירותים שאתם מספקים, לבנות תדמית אמינה ומקצועית סביב העסק שלכם, לספק מידע על תחום העסק עבור לקוחות פוטנציאליים ולאפשר לגולשים לפנות אליכם בשאלות ובקשות. אתר תדמית לעסק הוא כלי שיווקי יעיל במיוחד בקידום כל עסק, קטן וגדול כאחד. מחקרים הראו ש-97 אחוז מהצרכנים מחפשים עסקים באופן מקוון על גבי האינטרנט. לכן, חשוב להקפיד על בניית אתר תדמית, ומעבר לכך – חשוב לבנות אותו כראוי. אז הנה כמה דברים שחשוב שתשימו לב אליהם בעת תהליך הקמת אתר תדמית.

פרטי קשר

אתר תדמית לעסק צריך לכלול את פרטי הקשר שלכם, כך שהגולשים יוכלו לפנות אליכם בקלות ובמהירות. מומלץ להבליט את פרטי הקשר ולשים אותם במקום בולט יחסית. פרטי הקשר צריכים לכלול את הטלפון שלכם, את המייל, לינקים לרשתות חברתיות ואת כתובת העסק אם אתם מקבלים לקוחות במקום פיזי.

מומלץ לערוך הגהה לאחר עדכון הפרטים, ולוודא שאין טעויות ושגיאות בפרטי הקשר. בנוסף לכך, כדאי לשלב באתר התדמית שלכם טופס יצירת קשר. טופס כזה מקל על הגולשים לפנות אליכם ולשלוח לכם הודעה.

תוכן

באתר התדמית יש להעלות מידע על העסק שלכם ועל המוצרים או השירותים שלכם, פרטים על החזון והמטרות שלכם והתייחסות קצרה להיסטוריית הקמת העסק. מעבר לכך, חשוב להכניס מאמרים אינפורמטיביים העוסקים בתחום העסק שלכם. מאמרים אלו יעשירו את הידע של הגולש, יעודדו אותו להצטרף לקהל הלקוחות שלכם ובנוסף יסייעו לכם לקדם את האתר ולהופיע במיקומים גבוהים יותר בגוגל.

על המאמרים להיות מקוריים, לספק מידע רלוונטי ומעניין, ולהימנע משגיאות הקלדה ודקדוק שעלולות לפגוע בתדמית המקצועית שלכם.

עיצוב גרפי

בעת בניית אתר תדמית, עליכם לוודא עם מעצבי האתר, שהעיצוב מתכתב עם סגנון העסק שלכם. כך למשל, אם יש בבעלותכם משרד עורכי דין, העיצוב של האתר צריך להיות נקי, מינימליסטי ואלגנטי. בעוד שאם אתם עוסקים בתחום הפעלות יום הולדת לילדים, מומלץ שעיצוב האתר שלכם יהיה צבעוני ושמח. חשוב לשלב באתר התדמית את הלוגו שלכם, הסלוגן וכל פרטים מזהים אחרים שיגרמו לגולשים לזכור את העסק שלכם. מומלץ להוסיף תמונות הממחישות את העסק שלכם, את המוצרים והשירותים שלכם, ומוסיפות ערך לגולש.

עיצוב רספונסיבי

עיצוב רספונסיבי מתייחס לכך שתצוגת האתר שלכם מותאמת לגלישה בגדלים שונים של מסכים – טאבלטים, סמארטפונים, מחשבים ניידים ומחשבים נייחים. אתר בעל עיצוב רספונסיבי מעניק חווית גלישה נוחה, ומאפשר לגולשים לגלוש באתר שלכם מכל מכשיר. לעומת זאת, אתר מיושן עם עיצוב שאינו מתאים למובייל עלול להרחיק את הגולשים. מחקר מצא ש-40 אחוז מהגולשים יפנו לאתרים מתחרים לאחר חווית גלישה גרועה בסלולר. לכן, בעת הקמת אתר תדמית, יש לוודא שהוא בעל עיצוב רספונסיבי.

הימנעו מעומס
אחת האמרות הנכונות בכל הקשור לבניית אתר תדמית הוא שכל המוסיף גורע. אתר תדמית לעסק הכולל מידע רב מדי, יגרום לעומס במוחם של הגולשים ולכך שהם לא יצליחו לעכל את המידע על העסק שלכם. חשוב להקפיד שהאתר שלכם יכלול מידע רלוונטי בלבד, ללא מספר רב מדי של קטגוריות ולדאוג לאיזון טוב בין הגרפיקה לבין החללים הריקים באתר. חשוב לוודא שהתוכן שלכם מחולק לפסקאות, שהטקסט קריא ונוח לקריאה, ושאין צבעוניות מוגזמת שעלולה להסיח את דעתם של הגולשים ולבלבל אותם.

בנוסף, מומלץ להתמקד בלא יותר משלושה גופנים ולהיצמד ללא יותר משלושה גדלים שונים של גופן.

ודאו שהאתר שלכם מהיר

לפי מחקר אמריקאי, 83 אחוז מהגולשים אמרו שאתר איטי גורם להם לרגשות שליליים כלפי העסק או החברה. בנוסף לכך, 28 אחוז מהנשאלים אמרו שיפנו לאתר מתחרה, אם לאתר הראשון שהם גולשים בו ייקח זמן רב מדי להיטען. בעת הקמת אתר תדמית, יש לוודא שהאתר שלכם מהיר, שהעמודים בו נטענים בצורה חלקה ושהאתר שלכם מאוחסן בשרת ללא כל הגבלה.

קריאה לפעולה

כל עמוד באתר תדמית לעסק, צריך למשוך את הגולש לבצע פעולה כלשהי – להתקשר אליכם, להירשם לשירות שלכם, להצטרף לרשימת הניוזלטר, לפנות אליכם באימייל, להצטרף לרשתות החברתיות שלכם ועוד. הקריאה לפעולה צריכה להיעשות באמצעות כפתורים וקישורים ובשפה ברורה ופשוטה.

פנייה אישית לקהל היעד שלכם

חשוב מאוד שאתר תדמית לעסק שלכם יפנה באופן אישי לקהל היעד שלכם. כך למשל, מומלץ לשלב פניה אישית לגולשים בטקסט האודות שלכם ולספר לגולשים מה אתם יכולים לעשות עבורם ומהי התועלת של העסק שלכם. נסו להיכנס לנעלי הלקוחות שלכם ולחשוב מה הם היו רוצים לדעת על העסק שלכם. ספרו מעט על עצמכם ומדוע החלטתם להקים את העסק מלכתחילה. אנשים אוהבים סיפורים כאלה, והם ירגישו מחוברים יותר לעסק שלכם. מעבר לכך, כדאי להעלות לאתר תמונה ברורה, איכותית וטובה שלכם ושל צוות העובדים שלכם. כך הגולשים ידעו שיש אנשים אמיתיים שעומדים מאחורי העסק.

חיפוש השראה

כבעלי עסק, אתם אולי לא בטוחים כיצד הייתם רוצים שאתר התדמית שלכם ייראה. ההמלצה שלנו היא לחפש אתרים שאתם אוהבים, עדיף בתחום העיסוק שלכם. כמובן שלא תעתיקו אותם, אלא הם יהוו עבורכם בסיס להשראה ויסייעו לכם להחליט מהם הדברים החשובים לכם ביותר בהקמת אתר תדמית. חשוב שתדעו כי ישנם אתרים בהיקפים שונים, ויש לוודא שהיקף האתר מותאם לעסק שלכם. אם אתם עדיין מתלבטים, אנחנו בחברת יפית אלימלך Y.E Digital נשמח לייעץ לכם בבניית אתר תדמית, ולהציג בפניכם את תיק העבודות שלנו ואת אתרי התדמית המצליחים שהקמנו לעסקים רבים.

היעזרו בחברה לבניית אתרים

גם אם אתם משוכנעים שתוכלו לעשות זאת בעצמכם ולבנות לבד אתר תדמית, התוצאות בשטח מראות שאתרים שנבנו בידי בעלי עסקים הם לרוב חובבנים. בניית אתר תדמית הוא תהליך מורכב הדורש ידע רב, זמן משאבים, מקצועיות וניסיון. לכן, מומלץ להשאיר את הקמת אתר תדמית לחברת בניית אתרים מצליחה, כמו החברה שלנו, ולהתמקד בניהול העסק שלכם.

אז אם גם אתם רוצים להקים אתר תדמית מוצלח שיקדם את העסק שלכם, אתם מוזמנים לפנות אלינו, לחברת יפית אלימלך Y.E Digital. אנחנו מתמחים בבניית אתר תדמית לעסק, שיסייע לכם להגיע ללקוחות חדשים. תהליך הקמת אתר תדמית אצלנו בחברה, הוא תהליך הכולל מחשבה רבה. אנחנו מאפיינים את האתר מא׳ עד ת׳ ומתאים אותו לצרכים של כל עסק ועסק. אנו נבנה עבורכם אתר תדמית לעסק באיכות הגבוהה ביותר, ללא פשרות, ונספק לכם ליווי צמוד, הדרכה ואחריות. בנוסף לכך, במסגרת בניית אתר תדמית תיהנו ממשק ניהול נוח לתפעול ולעריכה, כך שתוכלו לבצע שינויים בקלות ובהתאמה אישית. הקמת אתר תדמית היא צעד חשוב שיוביל את העסק שלכם לשגשוג.

חייגו אלינו לקביעת פגישה ולהרחבת המידע בנושא: 03-6413214 | 0502722626 ו/או השאירו פרטים בטופס צור קשר ונחזור אליכם בהקדם.

 

אהבתם את התוכן? שתפו אותו!