מדוע כדאי לכם לבנות חנות מקוונת

יש לכם עסק למכירת מוצרים ואתם רוצים להגדיל את ההכנסות ואת קהל הלקוחות שלכם? כך בניית חנות אינטרנטית תגדיל את העסק שלכם ותהפוך אותו למשגשג יותר

בשנים האחרונות, יותר ויותר צרכנים מבצעים רכישות בחנויות און ליין. למעשה, מדובר באחת הפעילויות הפופולריות ביותר בקרב הגולשים ברחבי העולם. לפי הנתונים, בשנת 2019, היקף מכירות המסחר האלקטרוני (E Commerce) ברחבי העולם עמד על 3.53 מיליארד דולר, והצפי הוא שעד שנת 2022 ההכנסות מהמסחר האלקטרוני יגדלו ל-6.54 מיליארד דולר. כל עסק המוכר מוצרים ומעוניין להגדיל את הכנסותיו, חייב לשקול הקמת חנות אינטרנטית. ישנם עסקים הממשיכים לנהל חנות פיזית במקביל לחנות אינטרנטית, בעוד שעסקים אחרים מתמקדים בחנות אינטרנטית בלבד בזכות היתרונות הרבים שלה.

היתרונות בבניית חנות אינטרנטית

רכישה בכל שעה
חנות און ליין מאפשרת לכם למכור את המוצרים שלכם 24 שעות ביממה, בכל שעות היום ובלילה. כל גולש יכול לבצע רכישה בכל עת, מבלי שיצטרך להמתין לשעות הפתיחה של החנות הפיזית. בעזרת היתרון הגדול הזה, תוכלו להגדיל את ההכנסות והרווחים שלכם מידי יום.

הגדלת קהל הלקוחות שלכם

חנות פיזית מוגבלת רק לצרכנים הנמצאים באותו אזור. לעומת זאת, באמצעות החנות המקוונת תוכלו למכור ולשלוח את המוצרים שלכם לכל רחבי הארץ. מכיוון שאין צורך להגיע למיקום הפיזי של החנות שלכם, ניתן לבצע רכישה בכל מקום. אם אתם חולמים לפרוץ את גבולות ישראל ולשווק את המוצרים שלכם בחו״ל, תשמחו לדעת שהחלום שלכם יכול להתגשם בקלות. פנו אלינו, לחברת יפית אלימלך Y.E Digital, ואנו נדאג עבורכם לבניית חנות און ליין בשפה האנגלית.

חיסכון במשאבים
חנות אינטרנטית חוסכת לכם בכוח אדם (מוכרים וקופאים למשל) ובזמן עבודה הכרוכים בניהול חנות פיזית. לאחר בניית חנות אינטרנטית, יש צורך רק באדם אחד שינהל את החנות וניתן לעשות זאת בקלות רבה וללא צורך בידע מוקדם בתכנות. מעבר לכך, חנות פיזית מצריכה מכם להוציא הון עתק על ארנונה ושכירות, בעוד שבניית חנות מקוונת היא זולה משמעותית ואינה כרוכה בעלויות אלו.

אין הגבלה על כמות מוצרים

חנות פיזית, גדולה ככל שתהיה, מוגבלת מבחינת מקום האחסון של המוצרים שלכם. לעומת זאת, בחנות מקוונת תוכלו למכור אינספור מוצרים ללא הגבלה, להגדיל את המלאי, להסיר ולהוסיף מוצרים בכל עת שתחפצו בכך.

בניית אסטרטגיית מכירה

חנות אינטרנטית מאפשרת לכם לבחון מהם המוצרים הפופולרים ביותר בחנות שלכם ומהם המוצרים שנמכרים פחות, באילו דפי קטגוריות נוהגים לבקר הגולשים, מהו משך השהות שלהם באתר, מי הוא קהל היעד שלכם, מהם המאפיינים הדמוגרפיים ומהם תחומי העניין שלו. באמצעות המידע החשוב הזה, תוכלו לנקוט לגבש אסטרטגיית פרסום ולהחליט מה לשמר ומה לשפר בחנות המקוונת שלכם.

קבלת פידבקים מהלקוחות

אחת הדרכים לשפר את השירות ללקוחות שלכם, היא לקבל מהם חוות דעת וביקורות. במסגרת בניית חנות אינטרנטית, אנו בחברת יפית אלימלך Y.E Digital נספק לגולשים שלכם אפשרות להשארת חוות דעת על המוצרים. זו דרך מצוינת לנהל אינטראקציה עם הלקוחות שלכם, ולהגביר את האמון של הלקוחות  הפוטנציאלים הנוטים להסתמך על ביקורות וחוות דעת. בנוסף לכך, תוכלו לקחת את חוות הדעת הטובות ביותר ולפרסם אותן בקמפיינים ממומנים בגוגל וברשתות החברתיות. זו הזדמנות נהדרת לקדם את החנות הדיגיטלית שלכם ולהגדיל את קהל הלקוחות. 

טיפים לניהול חנות מקוונת

בניית תוכנית עסקית- בספר ״אליס בארץ הפלאות״, שואלת אליס את החתול: "האם תוכל לומר לי, בבקשה, איזו דרך עליי לבחור מכאן?". החתול משיב לה: "זה תלוי במקום אליו את רוצה להגיע״. גם אתם כמנהלי עסק, חייבים להגדיר מהם המטרות שלכם לגבי הקמת חנות אינטרנטית ולהציב יעדים כולל לוחות זמנים. בניית תוכנית עסקית תסייע לכם בדרך להצלחה.

מחקר שוק- לפני שאתם קופצים למים ופונים לחברה לצורך בניית חנות מקוונת, חשוב שתשאלו את עצמכם האם יש ביקוש למוצרים שלכם, מי הם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, מהם המאפיינים הדמוגרפיים שלהם (גיל, מין, תחומי עניין ועוד), כיצד תוכלו להגיע ללקוחות הפוטנציאליים האלו, מי הם המתחרים שלכם, מהם המוצרים שהם מספקים וכיצד הם מנהלים את החנויות המקוונות שלהם. אנו נשמח לערוך בשבילכם את המחקר החשוב הזה לפני בניית חנות אינטרנטית עבורכם.

בחירת מוצרים- אנו בחברת יפית אלימלך Y.E Digital מספקים נתונים על התנהלות הגולשים שלכם בחנות המקוונת ועל המוצרים המועדפים על הלקוחות. מומלץ לקחת את הנתונים האלה, לנתח אותם וכך לבחור בקפידה את המוצרים שיוצגו באתר. בנוסף לכך, ניתן להשתמש בטכניקה הנקראת אפסיילים – מדובר במוצרים משלימים למוצרים שהגולש רכש. כך לדוגמה, אם הגולש מעוניין לרכוש מהחנות המקוונת שלכם בקבוק יין, במעמד התשלום הוא יקבל הצעה לרכוש זר פרחים. זאת שיטה טובה להעמיק את המכירה ולהגדיל את ההכנסות שלכם.

בניית תקנון ותנאי שימוש- חשוב לוודא שבחנות המקוונת שלכם מופיע תקנון הכולל את תנאי הרכישה של המוצרים שלכם. תקנון זה לא רק מהווה עבורכם כיסוי משפטי, אלא עשוי למנוע מראש את הבעיות שלקוחות עלולים להתמודד מולן לפני הרכישה.

מבצעים וקופונים- מומלץ מאוד להעניק ללקוחות שלכם בחנות האינטרנטית קופונים ומבצעים כמו אחד פלוס אחד. זאת דרך לעודד רכישות באתר ואף למשוך לקוחות פוטנציאלים לחנות המקוונת שלכם.

שירות לקוחות-  גם אם אתם מוכרים את המוצרים הייחודים והמדהימים ביותר בעולם, הקמת חנות אינטרנטית עלולה להיכשל אם לא תקפידו על מתן שירות לקוחות. חשוב מאוד לספק ללקוחות שלכם שירות מהיר, אדיב וזמין במגוון פלטפורמות כמו טלפון, וואטסאפ, אימייל ורשתות חברתיות.

תהליך תשלום ידידותי- תהליך התשלום חייב להיות נוח ומהיר. לקוחות רבים עלולים לנטוש את סל הקניות שלהם בשל תהליך תשלום מסורבל. לכן, הקפידו שתהליך מילוי פרטי התשלום יהיה פשוט, שהגולשים לא יצטרכו למלא את אותו מידע מספר רב של פעמים ושהתשלום יתבצע באמצעות מגוון רחב של כרטיסי אשראי. תהליך תשלום ידידותי למשתמש יבטיח שהלקוחות שלכם יחזרו שוב ושוב לחנות האון ליין שלכם.


בניית חנות און ליין היא תהליך מורכב המצריך ניסיון וידע רב בתחום, ולכן כדאי לכם להשאיר

זאת בידיהן של חברות בניית אתרים המנוסות בבניית חנות מקוונת. אנו בחברת יפית אלימלך Y.E Digital, נשמח להעניק לכם שירותי בניית חנות אינטרנטית. נספק לכם מערכת ניהול נוחה ויעילה המאפשרת העלאת מוצרים לחנות המקוונת ללא כל הגבלה, סידור המוצרים בקטלוג, סינון תוצאות החיפוש של המוצרים בחנות הווירטואלית לפי קטגוריות, תהליך הזמנה מהיר ויעיל הכולל סליקת אשראי אוטומטית ונוחה במיוחד, עיצוב החנות הלוקח בחשבון את אופי העסק שלכם וקהל היעד תוך התאמת העיצוב לגדלי המסכים השונים, וכן נעניק לכם שירות לקוחות ותמיכה טכנית. בנוסף לכך, מערכת ניהול החנות שלנו תספק לכם דוחות על היקף המכירה של המוצרים שלכם ומהם המוצרים הפופולרים ביותר באתר.

חייגו אלינו לקביעת פגישה ולהרחבת המידע בנושא : 03-6413214 | 0502722626 ו/או השאירו פרטים בטופס צור קשר ונחזור אליכם בהקדם.

 

אהבתם את התוכן ? שתפו אותו!