כיצד קידום ממומן בגוגל יסייע לעסק שלכם?

פרסום ממומן בגוגל הכולל גם קידום ממומן ביוטיוב, היא דרך מצוינת לצמיחת העסק שלכם ולהגדלת
ההכנסות. כל היתרונות של קידום ממומן בגוגל במאמר הבא
מיליוני עסקים ברחבי העולם הבינו כבר מזמן את החשיבות שבקידום האתר שלהם. גם אם יש לכם אתר יפה
ומוצלח, זה לא מספיק כלל. עליכם לקדם אותו על מנת להגדיל את כמות הגולשים הנכנסת לאתר וכך להגדיל
את קהל הלקוחות וההכנסות שלכם. אחת מהדרכים לעשות זאת היא באמצעות קידום ממומן. תוכלו לנהל
קמפיין פרסומי לאתר שלכם ברשתות החברתיות ולערוך קידום בפייסבוק או קידום באינסטגרם. לצד זאת,
דעו שהפרסום הממומן הפופולרי ביותר הוא קידום בגוגל.
פרסום ממומן בגוגל עובד דרך מערכת הנקראת Google Ads. המערכת הזו מאפשרת לכם להקים קמפיין
לפרסום העסק שלכם הכולל מודעה עם או ללא תמונה. מודעה זו יכולה להופיע בתוצאות החיפוש של גוגל
כאשר הגולשים מקלידים מילות מפתח הקשורות לתחום העיסוק שלכם. אפשרות אחרת היא לערוך קידום
ממומן ביוטיוב. האתר, המציג מיליוני סרטוני וידאו מכל רחבי העולם, נמצא בבעלותה של גוגל מאז שנת
2006. תוכלו לפרסם את העסק שלכם ביוטיוב ולהחליט אם המודעה שלכם תופיע בתוצאות החיפוש של
סרטוני הוידאו, או לפני או אחרי סרטון וידאו מסוים. כך או כך, מודל התשלום של קידום ממומן בגוגל וקידום
ממומן ביוטיוב נקרא PPC (בעברית – Pay Per Click – תשלום לפי קליק). כלומר, אתם משלמים לגוגל רק
כאשר גולש לחץ על המודעה ונכנס לאתר שלכם. אז מדוע כדאי לכם להשקיע בקידום ממומן בגוגל? הנה
לפניכם כל הסיבות.
קידום ממומן בגוגל עובד מהר
בניגוד לקידום אורגני (SEO – Search Engine Optimization) שהוא תהליך ארוך הנמשך זמן רב, את
התוצאות של קידום ממומן בגוגל תוכלו לראות מיד. ניתן לעקוב אחר הישגי הפרסום הממומן בגוגל בזמן אמת
ולהחליט אם לשנות את מילות המפתח, להמשיך את הקמפיין הממומן או להפסיק אותו. המודעות בגוגל
מעניקות לעסק שלכם נראות באופן מיידי, ובהתאם לתקציב שאתם משקיעים תוכלו ליהנות מכמות גולשים
רבה יותר. ההמלצה שלנו היא להשתמש בקידום ממומן בגוגל לצד קידום אורגני וכך לממש את מלוא
פוטנציאל קידום האתר שלכם.
הגברת המודעות למותג שלכם
בנוסף להגדלת כמות הגולשים והמרתם ללקוחות, קידום ממומן בגוגל הוא דרך מצוינת להגביר את המודעות
של קהל היעד לעסק שלכם ולמוצרים ולשירותים שאתם מספקים. מחקר שנערך בשנת 2014, מצא שפרסום
ממומן בגוגל הגביר את המודעות של הגולשים לעסקים ב-14.8 אחוז. אין ספק שמדובר בנתון מרשים,
שעליכם לקחת אותו בחשבון. ככל שהגולשים יכירו את המותג שלכם, כך גדל הסיכוי שתיהנו מגידול
בהכנסות.
שיווק מחדש
אחד היתרונות הבולטים של קידום ממומן בגוגל הוא שהוא מאפשר לבצע שיווק מחדש. ישנם גולשים
שנכנסים לאתר המכירות שלכם, אך בסופו של דבר לא רוכשים דבר. כאן נכנס לתמונה שיווק מחדש המסייע
לכם להחזיר את אותם גולשים לאתר שלכם. גוגל תציג בפני הגולשים מודעות של דפי המוצרים שלכם שהם
ביקרו בהם, בזמן שהם גולשים באתרים אחרים. שיטת השיווק מחדש הזו היא שיטה יעילה שמוכיחה את
עצמה שוב ושוב.
מדידת הביצועים בזמן אמת
קשה מאוד למדוד את התוצאות של פרסומות בטלוויזיה, תשדירי רדיו, פרסום בשלטי חוצות ומודעות בעיתון.
גם אם אתם משקיעים סכמי עתק אינכם יכולים לשלוט על התוצאות של הפרסום בשיטות המיושנות האלו,
ולא תוכלו לדעת במדויק האם הלקוחות החדשים שלכם הגיעו כתוצאה מהפרסומת בטלוויזיה או פשוט הגיעו
בהמלצה של חבר. לכן, יהיה לכם קשה מאוד עד בלתי אפשרי לחשב את החזר ההשקעה שלכם בפרסום.

לעומת זאת, באמצעות קידום ממומן בגוגל תוכלו לדעת בזמן אמת מה קורה עם הקמפיין הפרסומי שלכם: מי
לחץ על המודעות שלכם ומהם המאפיינים הדמוגרפיים שלהם, כמה הפניות נוצרו, כמה תנועה יש לכם לאתר
כתוצאה מהפרסום הממומן בגוגל, אילו מילות מפתח הניבו לכם את התוצאות הטובות ביותר, האם הקידום
הממומן ביוטיוב הצליח יותר מהקידום הממומן בגוגל, כמה זמן הגולשים שלכם שהו בדף, בכמה דפים הם
ביקרו באתר, מהו שיעור היציאה מדף הנחיתה שלכם ועוד. כך תוכלו להחליט לבנות אסטרטגיית פרסום
נכונה שתוביל את העסק שלכם להצלחה.
התמודדות עם תחרות
כאשר גולש מתעניין במוצר או שירות כמו שאתם מספקים, סביר להניח שהוא ייכנס לאתרים המקודמים
בעמודים הראשונים בגוגל ולמודעות הממומנות. אם האתר שלכם לא מקודם, אתם עלולים להפסיד בתחרות
ולהידחק הצידה. גוגל מאפשרת לכם ללמוד מה המתחרים שלכם עושים, אילו מודעות הם מפרסמים ומהן
מילות המפתח בהן הם משתמשים. כך תוכלו ללמוד מהמתחרים שלכם, להבין מה עליכם לשפר וכיצד עליכם
לקדם את העסק שלכם.
פנייה לקהל היעד
שיטות פרסום מסורתיות פונות לקהלים רחבים, וכאשר משתמשים בפלטפורמות האלו קשה מאוד להתמקד
בקהל היעד שלכם. לעומת זאת, קידום ממומן בגוגל מאפשר לכם לנתב את המודעה שלכם בהתאם לקהל
היעד. תוכלו להחליט אילו גולשים יראו את המודעה שלכם לפי מאפיינים דמוגרפיים כמו מין, גיל, עיסוק
מקצועי, מיקום, שפה, תחומי עניין ועוד. בנוסף לכך, תוכלו למקד את המודעות שלכם לפי מילות מפתח
מסוימות שרלוונטיות לתחום העסק שלכם, להציג את המודעות בימים ובשעות מסוימות ולהחליט על תדירות
הפרסום. בנוסף לכך, ניתן להחליט האם לפרסם את המודעות בכל סוגי המכשירים (טאבלטים, מחשבים
ניידים, מחשבים נייחים או סמארטפונים) או לבחור בסוגי מכשירים מסוימים. אם למשל, אתם מבחינים
שמרבית קהל היעד שלכם מגיע למודעות שלכם בעיקר דרך הטלפונים הניידים, תוכלו לקבוע שהמודעות
יופיעו בגוגל רק במכשירים הניידים. שיטה זו תסייע לכם להגיע אך ורק לגולשים שרלוונטים לעסק שלכם,
ותקציב הפרסום שלכם לא יתבזבז על גולשים שהמוצרים או השירותים שאתם מספקים כלל לא רלוונטים
עבורם.
שליטה בתקציב
כמו שכבר הזכרנו, קידום ממומן בגוגל עובד לפי שיטת תשלום לפי קליק. כלומר, אתם משלמים רק כאשר
אתם משיגים את התוצאות – רק כשהגולש לחץ על המודעה שלכם או התקשר לבית העסק שלכם. אתם
מגדירים מראש מה התקציב שאתם מוכנים להשקיע על הפרסום, ויכולים תמיד להגדיל או להקטין אותו. ניתן
להתחיל מפרסום בתקציב קטן של 5 דולר לשבוע, ובהתאם לתוצאות בשטח תוכלו להגדיל את התקציב. כך
אתם מבטיחים שהכסף שלכם לא הולך לחינם ושההשקעה שלכם בטוחה. מעבר לכך, שיטות פרסום
מסורתיות כמו טלוויזיה, רדיו ועיתון יקרות משמעותית מפרסום ממומן בגוגל.
אז אם יש לכם שאלות לגבי קידום ממומן בגוגל, וברצונכם לקדם את העסק שלכם באמצעות פרסום ממומן
בגוגל או באמצעות קידום ממומן ביוטיוב, אנחנו כאן בשבילכם. אנחנו בחברת יפית אלימלך Y.E Digital,
מתמחים בקידום ממומן בגוגל ומנהלים לעסקים בינוניים וגדולים קמפיינים מצליחים במנוע החיפוש. איתנו
אתם יכולים להיות בטוחים שהקמפיין הפרסומי שלכם יצליח, יניב לכם את התוצאות המבוקשות ויסייע
להצלחת העסק שלכם.
חייגו אלינו לקביעת פגישה ולהרחבת המידע בנושא: 03-6413214 | 0502722626 ו/או השאירו פרטים
בטופס צור קשר ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את התוכן? שתפו אותו!