שאלות נפוצות בנושא קידום אתרים אורגני

מה זה קידום אורגני, מדוע הוא חשוב לעסק שלכם, מה עדיף – קידום אורגני או קידום ממומן ולמה לוקח זמן
לקדם אתר בגוגל? כל התשובות לכל השאלות בנושא קידום אתרים אורגני במאמר הבא
כבעלי עסק, בוודאי יצא לכם להיתקל במונחים כמו SEO או קידום אתרים אורגני. סביר להניח שאתם יודעים
שחשוב לקדם את האתר שלכם בגוגל, אבל אתם לא בטוחים מה זה בדיוק אומר, איך זה מתבצע וכיצד קידום
אורגני יכול בכלל לסייע לעסק שלכם. אז כדי לעשות לכם קצת סדר בבלגן וללמד אתכם קצת יותר על תחום
קידום אתרים, אנחנו בחברת יפית אלימלך Y.E Digital, אספנו לכם כמה מהשאלות הנפוצות ביותר בנושא
קידום אורגני.
מה זה קידום אורגני?
קידום אורגני הנקרא בקיצור גם SEO (ראשי תיבות של Search Engine Optimisation), זהו תהליך של
אופטימיזציה למנועי חיפוש לצורך קידום האתר בגוגל. כאשר הגולשים מחפשים מוצר או שירות מסוים במנוע
החיפוש גוגל, מרביתם נכנסים לאתרים שמופיעים במיקומים הראשונים בתוצאות החיפוש. אתרים שמופיעים
בדירוגים האחרונים כמעט ולא זוכים למבקרים. המטרה של מקדם האתרים היא לבצע שלל פעולות על מנת
לקדם את האתר ולהוביל אותו למיקומים הראשונים בגוגל.
מדוע חשוב להשקיע בקידום אורגני?
כאמור, קידום אורגני מסייע לאתר שלכם להופיע בעמודים ובמיקומים הראשונים בגוגל. ככל שתופיעו ראשונים
בתוצאות מנוע החיפוש, כך יותר גולשים יכנסו לאתר שלכם. ככל שתהיה לכם תנועת גולשים רבה יותר
באתר, כך תוכלו להמיר את הגולשים ללקוחות ולהגדיל את ההכנסות של העסק שלכם.
מדוע קידום אורגני לוקח זמן?
קידום אתרים הנעשה באמצעות קידום אורגני (SEO) הוא תהליך ארוך. עשויים לחלוף כמה חודשים עד
שתראו תוצאות ושיפור במיקום שלכם בגוגל. הסיבה לכך היא שהאלגוריתם של מנוע החיפוש הוא מתוחכם
מאוד והוא מקדם בעמודים הראשונים רק אתרים איכותיים עם תוכן מעניין ומקורי. ככל שיש תחרות גדולה
יותר בענף שלכם, כך ייקח זמן רב יותר להביס את המתחרים ולהגיע למיקומים הראשונים. למרות שזה לוקח
זמן, תשמחו לדעת שאנחנו בחברת יפית אלימלך Y.E Digital, נקדיש את מירב המאמצים כדי שגם האתר
שלכם ידורג בעמודים הראשונים בגוגל.
מהן שיטות העבודה בקידום אתרים?
אנו בחברת יפית אלימלך Y.E Digital המתמחה בקידום אורגני, מבצעים שלל פעולות לקידום אתר בגוגל.
בראש ובראשונה, אנו דואגים להעלאת מאמרים איכותיים באתר שלכם, הכוללים תוכן מקורי ומעניין הקשור
לתחום העסק שלכם. בתוכן האתר אנו מטמיעים את מילות המפתח הפופולריות ביותר שקשורות לענף
שלכם. בנוסף לכך, אנו מכניסים קישורים חיצונים (לינקים לאתרים אחרים בתחום העיסוק שלכם אך כמובן
שלא אתרים מתחרים) וקישורים פנימיים (קישורים לעמודים בתוך האתר). כמו כן, אנו דואגים לחווית
משתמש איכותית, נגישות של האתר, ניווט נוח באתר, מהירות טעינת הדפים, עיצוב רספונסיבי (התאמת
תצוגת האתר לגדלי המסכים השונים), עדכון מבנה וקוד האתר ועוד. כל אלו יחד תורמים לכך שהאתר שלכם
יעמוד בדרישות של גוגל, ובכך אנו משפרים את מיקום האתר שלכם במנוע החיפוש.
מדוע חשוב לערוך מחקר מילות מפתח?
מילות מפתח הן אחד מהכלים המשמעותיים ביותר לקידום אתר בגוגל. נניח למשל שיש לכם משרד עורכי דין.
השאיפה היא שכאשר גולש יחפש את מילת המפתח ״עורך דין״, האתר שלכם יוצג בפניו בעמוד הראשון
בגוגל. הבחירה במילות המפתח המתאימות לאתר שלכם היא מורכבת, במיוחד אם אתם עוסקים בתחום
תחרותי מאוד כמו עריכת דין. זו הסיבה שאנו בחברת יפית אלימלך Y.E Digital, מבצעים מחקר מילות
מפתח כחלק מתהליך הקידום האורגני. אנו בוחנים מהן מילות המפתח הפופולריות ביותר שקשורות לעיסוק
שלכם, וכך אנחנו מחליטים כיצד לשלב אותן באתר ובאילו נושאים כדאי להתמקד כדי להשיג את תנועת

הגולשים הגדולה ביותר. יחד עם זאת, המפתח הוא לא להפריז במילות המפתח משום שגוגל מעדיף לקדם
אתרים עם תוכן איכותי שיש בו ערך אמיתי לגולש.
מדוע מהירות האתר שלכם חשובה כל כך?
כמה זמן לוקח לאתר שלכם להיטען? 5 שניות? 3 שניות? מחקר מצא ש-47 אחוז מהגולשים מצפים שאתרי
אינטרנט ייטענו בתוך פחות משתי שניות. 40 אחוז מהנשאלים העידו כי הם ינטשו אתר אינטרנט אם ייקח לו
יותר מ-3 שניות להיטען. למרבית הגולשים אין סבלנות לאתרים איטיים המעניקים חווית גלישה ירודה. גוגל
מקדם רק אתרים מהירים שמעניקים חווית גלישה מצוינת, ולכן חשוב מאוד שהאתר שלכם יהיה מהיר ככל
האפשר. כחלק מתהליך הקידום האורגני, אנו בחברת יפית אלימלך Y.E Digital, דואגים לכך שהאתר שלכם
יהיה מהיר ושהגלישה בו תהיה חלקה ונוחה.
מה עדיף – קידום אורגני או קידום ממומן?
יש שני סוגים של קידום אתרים: קידום אורגני (SEO) וקידום ממומן (PPC- Pay Per Click – תשלום לפי
קליק). במסגרת קידום ממומן, אתם משקיעים תקציב על פרסום האתר שלכם בגוגל, ומשלמים בכל פעם
שגולש נכנס לאתר שלכם. קידום ממומן זאת דרך טובה לקידום אתר בגוגל ולהגדלת כמות הגולשים, אבל
מודעות ממומנות עשויות להיתפס כפחות אמינות לעומת אתרים המקודמים באמצעות קידום אורגני. בנוסף
לכך, לא תמיד לעסקים יש מספיק כסף להשקיע רק בקידום ממומן. ההמלצה שלנו להשקיע בקידום אורגני
בראש ובראשונה, ומידי פעם להקים קמפיינים ממומנים המוגבלים בזמן. כאשר מתרחש בעסק שלכם אירוע
חשוב כמו למשל יום מכירה מיוחד, אז מומלץ לשלב את שתי האסטרטגיות ולקדם את האתר שלכם גם
באמצעות קידום אורגני וגם באמצעות קידום ממומן.
מה זה אומר ״ענישה של גוגל״?
ישנן חברות לקידום אתרים שמנסות לעשות קיצורי דרך ולקדם אתרים בדרכים שאינן כשרות. הטכניקות האלו
מכונות "SEO כובע שחור״. מדובר למשל, בהכנסה של מילות מפתח ללא כל היגיון ושאינן רלוונטיות לאתר,
החבאה של תכנים וקישורים באתר על ידי הפיכת צבע הטקסט ללבן, העתקת תוכן ושכפולו, יצירת עמודים
ללא כל תוכן, הכנסת קישורים שאינם רלוונטים, שימוש בתוכנה אוטומטית לבניית קישורים, הפצת קישורים
באופן אוטומטי בפורומים ועוד. כאשר הסורק של גוגל מזהה אתר שביצע את השיטות הפסולות האלו, האתר
נענש. גוגל ידחוק את האתר לעמודים האחרונים בתוצאות החיפוש או לא יציג אותו כלל. לאתרים
שמשתמשים בטכניקות "SEO כובע שחור״ לוקח זמן להתאושש אם בכלל. לכן, חשוב מאוד לפנות לחברות
קידום אתרים מקצועיות ומנוסות, כמו החברה שלנו – יפית אלימלך Y.E Digital, שתדאג לקידום אורגני
איכותי בשיטות מקובלות אשר מומלצות על ידי גוגל.
אם יש לכם שאלות נוספות לגבי קידום אתר בגוגל, אנחנו בחברת יפית אלימלך Y.E Digital נמצאים כאן
בשבילכם. אנחנו מתמחים בקידום אורגני ובעלי ניסיון רב בקידום אתרים בגוגל. הצוות המקצועי שלנו יבצע
את כל מה שצריך כדי להעלות את המיקום של האתר שלכם במנוע החיפוש, מה שיגביר את תנועת הגולשים
לאתר ויוביל להגדלת ההכנסות. תנו לנו לקדם אתכם בדרך להצלחה.
חייגו אלינו לקביעת פגישה ולהרחבת המידע בנושא: 03-6413214 | 0502722626 ו/או השאירו פרטים
בטופס צור קשר ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את התוכן? שתפו אותו!