כל מה שרציתם לדעת על פרסום בפייסבוק

פרסום העסק שלכם בפייסבוק יכול להגדיל לכם את ההכנסות ואת קהל הלקוחות. כיצד עובד פרסום בפייסבוק לעסקים, ומהם השלבים בתהליך פרסום את העסק שלכם בפייסבוק? כל מה שרציתם לדעת על פרסום בפייסבוק במאמר הבא

אחת הפלטפורמות הפופולריות ביותר בעולם לפרסום עסקים, גדולים וקטנים כאחד, היא פייסבוק. הרשת החברתית המקוונת שהוקמה בשנת 2004 על ידי יזם האינטרנט היהודי-אמריקאי מארק צוקרברג, היא האתר השביעי הנצפה ביותר בעולם. החברה דיווחה בשנת 2017 על שני מיליארד גולשים שחברים ברשת החברתית, כש-800 מיליון מהם פעילים באופן יום יומי. עם כאלה נתונים מרשימים, אין פלא שעסקים רבים מבינים את הפוטנציאל הגלום בפייסבוק ובוחרים לפרסם את העסק שלהם ברשת החברתית. לפי הנתונים שפרסמה החברה בשנת 2019, 60 מיליון עסקים הקימו דף עסקי בפייסבוק ויותר מ-6 מיליון עסקים משתמשים בפלטפורמת פרסום בפייסבוק לעסקים. אם גם אתם רוצים להגדיל את קהל הלקוחות ואת ההכנסות שלכם, כדאי גם לכם לפרסם את העסק שלכם ברשת החברתית.

איך לפרסם בפייסבוק?

בניית קמפיין פרסומי בפייסבוק עבור העסק שלכם, הוא תהליך שלם. ישנם שלבים רבים שעליכם לבצע בטרם תוכלו לחזות במודעה שלכם בפייסבוק. אם אתם תוהים איך עובד פרסום בפייסבוק לעסקים ואיך לפרסם בפייסבוק, הנה כל השלבים בתהליך הפרסום ברשת החברתית:

קביעת יעדים ומטרות

הדרך לגרום לפרסום העסק שלכם להצליח, היא בראש ובראשונה לקבוע מהי המטרה שלכם. באמצעות פרסום בפייסבוק לעסקים אתם יכולים להגביר את המודעות של הגולשים למותג שלכם, להגיע לקהל היעד שלכם, להגדיל את כמות ההתקנות של האפליקציה שלכם, להגדיל את מספר הגולשים שמבקרים באתר שלכם, לעודד את הגולשים להירשם לאתר ולהשאיר פרטים, לקדם את המכירות של המוצרים שלכם, לעודד את הגולשים ליצור עמכם אינטראקציה בהודעות הפרטיות בפייסבוק, להגביר את המעורבות של הגולשים באמצעות לייקים, תגובות, שיתופים, ולהגדיל את מספר הצפיות בסרטונים המקדמים את העסק שלכם. לפייסבוק יש מגוון כלים שיעזרו לכם להגשים את המטרות שלכם. אם אתם מתלבטים מהי המטרה העיקרית שאליה אתם צריכים לחתור, אנחנו כאן בחברת יפית אלימלך Y.E Digital, נשמח לייעץ לכם ולבחור יחד את אסטרטגיית הפרסום שלכם בפייסבוק.

בחירת קהל היעד
השלב הבא בתהליך פרסום בפייסבוק לעסקים, הוא לבחור את קהל היעד שלכם. פייסבוק מאפשרת לכם לפלח את המודעות בהתאם למאפיינים של קהל היעד שלכם, כך שהמודעות יוצגו רק בפני אנשים שהשירותים או המוצרים שלכם רלוונטים עבורם. ניתן להגדיר את קהל היעד שלכם לפי מאפיינים כמו גיל, מצב משפחתי, מקום מגורים, השכלה ותחומי עניין. אפשרות אחרת היא לפנות לגולשים שכבר גילו מעורבות בעסק שלכם, כמו למשל עשו לייק לעמוד העסקי שלכם. בנוסף לכך, ניתן להגיע לקהלים שתחומי העניין שלהם דומים לתחומי העניין של הלקוחות הקיימים שלכם. אם אתם מתלבטים כיצד לבחור את קהל היעד שלכם, אנו נסייע לכם בפילוח קהל היעד המתאים ביותר לעסק שלכם.

בחירת מיקום המודעה
ישנם מגוון רחב של אזורים בפייסבוק בהם תוכלו לפרסם את העסק שלכם. ניתן לפרסם בניוז פיד של פייסבוק במחשב או בנייד, בפיד של אינסטגרם (פייסבוק רכשה את אינסטגרם בשנת 2012), בעמוד המכירות והקניות של פייסבוק (Facebook Marketplace), בפיד הסרטונים של פייסבוק, בעמודה השמאלית בפייסבוק בה מוצגות מודעות רק לאנשים שגולשים דרך המחשב שלהם, במודעות גילוי באינסטגרם המופיעות כאשר גולש לוחץ על סימן זכוכית המגדלת באינסטגרם, בדואר הנכנס של Messenger ובסטוריז בפייסבוק באינסטגרם. בנוסף לכך, ניתן לפרסם את המודעות שלכם לפני במהלך או בסיום הצגת סרטון בפייסבוק, לפרסם את העסק בתוצאות חיפוש בפייסבוק לפי מילות מפתח, במאמרים מיידיים, במודעות מקומיות, מודעות באנרים ומודעות ביניים ועוד. כמו שראיתם האפשרויות הן בלתי מוגבלות, ולכן חשוב שאיש מקצוע כמו יפית אלימלך, ילווה אתכם ויבחר במיקום המודעה שישרת את מטרת הפרסום על הצד הטוב ביותר.

הגדרת תקציב

פלטפורמת פרסום פייסבוק לעסקים מאפשרת לכם לקבוע מהו תקציב הפרסום שלכם וכמה כסף ברצונכם להשקיע מידי יום על הפרסום. תוכלו להחליט על תקציב מינימלי של 5 דולר בשבוע, או להשקיע תקציב גדול של 5000 דולר בשבוע – הבחירה כולה שלכם. בהתאם להגדרת תקציב הפרסום שלכם, כך פייסבוק מעריכה מהי כמות האנשים שתוכלו להגיע אליהם ומהן התוצאות שתוכלו להשיג באמצעות הפרסום. היא שולחת לכם את הצעת המחיר, וכך תוכלו להחליט האם ברצונכם להזמין את הפרסום. במהלך הקמפיין הפרסומי שלכם בפייסבוק, תוכלו לעקוב אחר הביצועים של המודעה ולבחור האם להגדיל את תקציב הפרסום, להקטין את התקציב או לסיים את קמפיין הפרסום. אתם מחויבים לשלם לפייסבוק רק אם הרשת החברתית הצליחה להשיג עבורכם את התוצאות שהבטיחה.

בחירת פורמט למודעה
ישנם מגוון רחב של פורמטים למודעות בפייסבוק. מודעות הכוללות תמונה או איור, מודעות המשלבות סרטונים קצרים או ארוכים, מודעות בסגנון סטוריז, מודעות המותאמות ל-Messenger (ההודעות הפרטיות בפייסבוק), מודעות קרוסלה המאפשרות לכם להציג עד עשרה סרטונים או תמונות עם קישורים, מודעות הכוללות מצגת, מודעות אוסף המאפשרות לגולשים לקבל מידע על שירות או מוצר ספציפי שאתם מספקים, ומודעות הכוללות משחק ומתאימות בעיקר לקידום אפליקציות. אנחנו ביפית אלימלך Y.E Digital, נבנה עבורכם קמפיין פרסומי עם פורמט העונה לדרישות שלכם ולשביעות רצונכם.

מעקב אחר הישגי המודעה
לאחר שהקמפיין הפרסומי שלכם הוקם בפייסבוק, תוכלו תמיד לעקוב אחר הביצועים שלו. פייסבוק מאפשרת לצפות בזמן אמת בהישגי הקמפיין, ולגלות היכן הגולשים צופים במודעות שלכם, באילו מכשירים הם משתמשים (טלפון נייד, מחשב או טאבלט), מהו שיעור התנועה של הגולשים הנכנסים לאתר שלכם דרך המודעה בפייסבוק ועוד. פלטפורמת פרסום פייסבוק לעסקים מציעה כלים שונים למדידת הצלחת הקמפיין הפרסומי, כמו למשל בדיקת A/B – השוואה בין שתי אסטרטגיות פרסום של מודעות הדומות למודעות שאתם בניתם עבור העסק שלכם. כך תוכלו ללמוד מה יש לשפר במודעה שלכם וכיצד להגדיל את הצלחת הפרסום בפייסבוק. כלי נוסף למדידת הצלחת הקמפיין הוא בדיקה ולמידה – פרסום סקר גולשים שיגלה לכם עד כמה הפרסום שלכם באמת עובד והאם הגולשים מכירים את המותג שלכם בעקבות הקמפיין הפרסומי שלכם.  אנחנו ביפית אלימלך Y.E Digital, מנוסים בבניית קמפיינים פרסומים בפייסבוק ובמעקב אחר הקמפיינים. אנו נוכל לעקוב אחר הקמפיין שלכם ולבצע שינויים במידת הצורך, על מנת להשיג את המטרות והיעדים של העסק שלכם.

בניית קמפיין פרסומי בפייסבוק הוא תהליך הדורש מחשבה רבה, ניסיון וידע בתחום. כבעלי עסק, אתם בוודאי עסוקים בניהול העסק שלכם, לכן מומלץ להשאיר את הפרסום בפייסבוק לידיים מקצועיות, כמו אלו של חברת יפית אלימלך Y.E Digital. אנחנו מתמחים בפרסום פייסבוק לעסקים ויודעים איך לפרסם בפייסבוק ולהניב את התוצאות האופטימליות ביותר לשביעות רצונם של כל לקוחותינו. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ואנו נשמח לסייע גם לעסק שלכם להמריא למעלה.

חייגו אלינו לקביעת פגישה ולהרחבת המידע בנושא : 03-6413214 | 0502722626 ו/או השאירו פרטים בטופס צור קשר ונחזור אליכם בהקדם.

 

אהבתם את התוכן ? שתפו אותו!